E-HANDEL
Några av Inköp Gävleborgs medlemskommuner har idag infört ett inköpssystem som fungerar på samma sätt som om du skulle beställa ifrån IKEA, Clas Ohlson eller HM via internet. För beställarna ger det en bättre överblick av sortimentet och för dig som leverantör är det ett bra sätt att synliggöra dina varor eller tjänster. I och med inköpssystemen blir det också enklare för beställaren att göra sina inköp vilket sannolikt även gynnar dig som leverantör.Får du ett avtal med någon av kommunerna som har inköpssystem ingår det i ditt avtal att du ska skicka in en bilaga över ditt sortiment och dina priser för att det ska vara beställningsbart i systemet.

Här kan du läsa mer om vad som krävs av dig som leverantör och vilka uppgifter vi behöver, beroende av om du redan idag kommit igång med e-handel eller inte.

För dig som har e-handel >>
För dig som inte har e-handel >>

Utskrift
Kontakta oss gärna om du har frågor gällande E-handel och dess lösningar!
Carina Eriksson, 0270-726 11
Kontakta oss
Har du frågor se ”KONTAKT” ovan